Home / National / Di leher kita ada 1 Nadi, cuba sentuh dgn 2 jari. Apabila rasa denyutan tersebut, terus baca doa ini sebanyak 7 kali

Di leher kita ada 1 Nadi, cuba sentuh dgn 2 jari. Apabila rasa denyutan tersebut, terus baca doa ini sebanyak 7 kali

Di leher kita ada 1 Nadi, cuba sentuh dgn 2 jari. Apabila rasa denyutan tersebut, terus baca doa ini sebanyak 7 kali

Ketika anda baca tiba-tiba rasa pen1ng, send4wa, mun t4h, mengg1 gil, p4 nas (berp3 luh) atau sesuatu bergerak di tubuh anda itu menandakan tubuh anda ada sesuatu g4ngguan makhlvk halvs (j1n).

Kalau ada simptom tersebut dapatkan raw4tan di pusat raw4tan isIam untuk raw4tan selanjutnya. Ini adalah kaedah awal untuk menges4n j1n di dalam tubvh kita. Sebaiknya haf4l d0a ni, dan baca ketika selepas selesai s0lat.

Maksudnya: Aku Berlindung Dengan Allah Yang Maha Mendengar Lagi Maha Mengetahui Daripada Syaitan Yang Direjam, Daripada Hasutannya, Tiupannya dan Simpulannya.

Insya Allah.. ini hanya sebagai salah satu ikhtiar bagi mer4wat segala peny4k1t yg ada didalam tubuh badan kita. Jaga atikad kita, Kebergantungan kita hanya pada Allah swt. Sesungguhnya Allah yg menyembuhkan.

Kredit: fb Norazri Medzlan @ Pusat Raw4tan As-Syifa An-Nur

sumber: kalamindah.com

newshub24 tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peibadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com

About admin

Check Also

Perginya seorang Ustaz di dalam sebuah surau sekolah

Kisah p3mergian seorang Ustaz di dalam sebuah surau sekolah. Dikhabarkan beliau banyak membantu rakan setugas …

Leave a Reply

Your email address will not be published.