Home / Exclusive / ‘Dia minta tumpang hantar ke kubur’.. Namun, lelaki itu dipercayai sebenarnya…

‘Dia minta tumpang hantar ke kubur’.. Namun, lelaki itu dipercayai sebenarnya…

‘Dia minta tumpang hantar ke kubur’.. Namun, lelaki itu dipercayai sebenarnya…

JAWA TIMUR: Seorang lelaki mengalami peristiwa an3h selepas selesai mengadakan sesi bergambar dengan bakal isterinya di Benteng Pendem, Ngawi.

Lapor Suara.com, semasa dia dalam perjalanan pulang ke rumah kira-kira pukul 7 petang, tiba-tiba ada kelibat warga 3mas yang menahan keretanya.

Katanya, lelaki itu meminta pert0l0ngan untuk menghantarnya pulang ke rumah.

Namun, destinasi yang dituju adalah sebuah kawasan perkubur4n di Sawahan Hamlet, Ngawi.

“Selepas menghantar orang tua itu, saya terus pulang ke rumah dan tidur,” katanya.

Namun, lelaki itu dipercayai sebenarnya tertidur dalam kereta belum terjaga.

“Apa yang mem3ranjatkan adalah semasa kereta saya memasuki kawasan kub0r langsung tidak mengalami sebarang ker0sakan sedangkan laluannya agak sempit,” jelasnya.

Menerusi rakaman vide0 yang dimuat naik dalam media s0sial, lelaki tersebut dilihat memandu kereta Daihatsu Xenia keluar dari kawasan kub0r secara mengundur dengan bantuan penduduk kampung.

Sumber : Utusan.com

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, Like Dan Share Ya. Terima kasih!

Nusantara Morning Post menyajikan informasi sosial kemasyarakatan dan kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset dan pengumpulan data seperti foto dan video dari berbagai sumber yang dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yang ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Perginya seorang Ustaz di dalam sebuah surau sekolah

Kisah p3mergian seorang Ustaz di dalam sebuah surau sekolah. Dikhabarkan beliau banyak membantu rakan setugas …

Leave a Reply

Your email address will not be published.