Home / National / Isteri Anggota T3ntera Memohon Orang Ramai Doakan Suami Hilang Di Sungai Pahang Semasa Latihan

Isteri Anggota T3ntera Memohon Orang Ramai Doakan Suami Hilang Di Sungai Pahang Semasa Latihan

Bera: Seorang anggota tntera yang yang terlibat dalam latihan Eksesais Para Predator di pesisir Sungai Pahang berhampiran Kampung Batu Bor di sini dikhuatiri Iemas selepas terj4tuh ke dalam Sungai Pahang semalam.

Difahamkan dalam kejadian kira-kira pukul 4.40 petang itu mangsa LKpl Mohamad Azrin Mohamad Isa, 27, berasal dari Kedah terj4tuh ke sungai ketika melakukan aktiviti penyusupan dan penyeberangan sungai.

Susulan itu operasi mencari dan menyelamat mngsa yang berasal dari Kedah mula digerakkan oleh Jabatan B0mba dan Penyelamat Malaysia kira-kira pukul 5.40 petang semalam sebelum ditangguhkan pada pukul 7 petang.

Sementara itu adik mngsa, Noorsuhada Mohamad Isa,24, berkata, dia mengetahui mengenai kejadian itu selepas dihubungi isteri m4ngsa yang tinggal di Melaka petang semalam.

Kali terakhir saya bertemu dengan abang pada awal tahun ini di kampung, saya mohon didoakan agar abang dapat ditemui dalam operasi mencari dan menyeIamat, katanya.

Eksesais Para Predator merupakan salah satu eksesais yang dilaksanakan Tntera Darat Malaysia (TDM) melalui 10 Briged (PARA) yang berpengkalan di Kem Terendak, Melaka.

Ekksesais berskala besar selama 14 hari itu melibatkan seramai 1,894 anggota tentera dengan 151 aset logistik Telntera Darat Malaysia.

Sumber gambar dan artikel: Kosmo Via imediaviral.com

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.
Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di https://www.facebook.com/cantikyangabadi
https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Perginya seorang Ustaz di dalam sebuah surau sekolah

Kisah p3mergian seorang Ustaz di dalam sebuah surau sekolah. Dikhabarkan beliau banyak membantu rakan setugas …

Leave a Reply

Your email address will not be published.