Home / National / [Video]Tengah Syok Memancing Tiba-Tiba Muncul Entiti… Sila tonton

[Video]Tengah Syok Memancing Tiba-Tiba Muncul Entiti… Sila tonton

Selain daripada manusia, kita sedia maklum wujudnya entiti-entiti lain yang berkeliaran di muka bumi ini. Hanya individu bertuah sahaja yang kadang-kadangnya dapat melihat entiti berkenaan sepertimana perkongsian oleh seorang lalaki ini.

Pengalaman s3ram itu dikongsikan di TikTok oleh seorang lelaki yang dikenali Razif Mutalib. Berdasarkan video pendek itu, kelihatan satu entiti berambut panjang dipercayai muncul dari sebalik pokok sebelum berterbangan di udara. Menurut Razif, kejadian s3ram tersebut berlaku pada waktu senja iaitu ketika dia sedang memancing ikan di Felda Tenggroh, Mersing Johor.

Di ruangan komen, seorang individu yang dikenali dengan nama Muhammad Azrul mendakwa entiti tersebut muncul kerana kubur seorang wanita mengandung dipercayai telah dikorek untuk tujuan mengeluarkan dan mengambil bayi dari dalam perut jenazah.

Video yang dikongsikan Razif semalam telah mendapat sebanyak 1.5 juta tontonan dan 100k tanda suka. Di ruangan komen, kebanyakan netizen mengakui seram selepas melihat video tersebut malah ada di antara mereka turut berkongsi pengalaman seram yang pernah dilalui sebelum ini. Ada juga antaranya memberi pesanan orang-orang tua supaya jangan merayap waktu senja.

Walau bagaimanapun, tidak dapat dipastikan kesahihan video tersebut dan jangan lupa mereka juga adalah makhluk Yang Maha Esa.

Di sini admin kongsikan antara doa atau Zikir yang boleh dibacakan sekiranya mengalami situasi yang sama seperti perkongsian di dalam video tersebut.

Sumber Artikel, Video dan Gambar: ohbulan.com

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.
Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami di https://www.facebook.com/cantikyangabadi
https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

24 orang anaknya pelajar sekolah pondok dan terlibat dengan pertandingan Hafazan al-Quran

Perkongsian kisah kejayaan ibubapa berjaya mendidik 24 orang anaknya dengan didikan agama Islam. Subhaanallah, 24 …

Leave a Reply

Your email address will not be published.