Home / National / Alhamdulillah… Diam2 dah berhijab, Mas Idayu dipuji manis “Nampak lagi muda…”

Alhamdulillah… Diam2 dah berhijab, Mas Idayu dipuji manis “Nampak lagi muda…”

Penampilan penyanyi dangdut, Mas Idayu yang mengenakan hijab hampir dua minggu lalu mengundang perhatian dan persoalan warganet sama ada dia sudah mengambil keputusan untuk berhijrah.

Menerusi laman Instagram, dapat dilihat penyanyi berusia 49 tahun itu tampil lebih sopan dengan berkongsi posting memaparkan aktiviti harian kepada peminat dan pengikutnya.

Salah satunya adalah foto penyanyi yang popular dengan panggilan ‘mummy’ itu sedang melakukan aktiviti ‘dine-in’ atau makan di restoran pada 1 September lalu sehingga menerima lebih 30,000 tanda suka.

Malah, ada juga segelintir individu mengatakan penyanyi yang pernah menerima jolokan ‘Ratu Gelek’ itu kelihatan semakin muda dan berseri selain mendoakan supaya dia kekal istiqamah dalam menutup aurat.

Cantiknya! Sejuk hati tengok


Lain muka.. kalau tak, nampak garang!


Nampak lagi muda, macam anak dara


Moga terus istiqamah


Aura yang lebih terpancar


Sebelum ini, terdapat beberapa artis wanita turut terbuka berkongsi imej baharu mereka seperti Betty Rahmad, Nana Mahazan, Izara Aishah, Farah Nabilah dan ramai lagi.

Sumber : ohmymedia

Sumber video: MK Media (youtube channel)

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Perginya seorang Ustaz di dalam sebuah surau sekolah

Kisah p3mergian seorang Ustaz di dalam sebuah surau sekolah. Dikhabarkan beliau banyak membantu rakan setugas …

Leave a Reply

Your email address will not be published.