Home / National / Alhamdulillah Wanita Pal3st!n Selamat Bersalin Bayi Lelaki Setelah Dibebaskan Dari P3njara…

Alhamdulillah Wanita Pal3st!n Selamat Bersalin Bayi Lelaki Setelah Dibebaskan Dari P3njara…

Hampir Bersalin Di P3njara Isr43I, Wanita Pal3stin Selamat Timang Bayi Lelaki. Sebelum ini tular di media sosial apabila seorang wanita Pal3st!n dikhabarkan bakal bersalin seorang diri di dalam p3njara Isr43I selepas pihak TERSEBUT menolak rayuannya untuk melahirkan anak kedua di hospital.

Dibebaskan pada 2 September


Atas desakan dunia dan juga tekanan yang hebat dari masyarakat P4l3stin, akhirnya Anh4r Al-D3ek telah dibebaskan oleh pihak Isr43I pada minggu lalu selepas hampir 6 bulan dip3nja.rakan.

Selamat melahirkan anak lelaki

Sebentar tadi, khabar gembira telah diterima apabila Anh4r, 25 dimaklumkan sudah selamat bersalin anak keduanya di hospital. Dia dan suami menimang cahaya mata lelaki dan menamakan bayi tersebut Ala’.

Perkara itu tular di media sosial apabila beberapa media tempatan seperti In Pal3st!n Today berkongsi gambar bayi Anh4r yang berada dalam keadaan sihat.

Recently released Palestinian detainee Anh4r Al-Deek has today given birth to her son Alaa.

Anh4r was released on 2 September after a mass social media campaign calling for her to be allowed out of prison to give birth to her son.

Akan meneruskan tah4n4n rumah selepas ini

Dapat dilihat Anh4r tersenyum saat menggendong bayinya yang baru dilahirkan. Walau bagaimanapun, wanita tersebut akan terus menjalani taha.nan rumah selepas ini di Pal3st!n.

Sehubungan dengan itu, Anh4r Al-Deek telah menerima ucapan tahniah dari warganet di seluruh dunia diatas kelahiran anak keduanya.

Mereka juga mendoakan agar Ala’ membesar menjadi anak yang hebat dan soleh serta berbakti untuk ibu bapanya.

Sumber: Twitter @PalToday Via Gempak Online

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

 

About admin

Check Also

24 orang anaknya pelajar sekolah pondok dan terlibat dengan pertandingan Hafazan al-Quran

Perkongsian kisah kejayaan ibubapa berjaya mendidik 24 orang anaknya dengan didikan agama Islam. Subhaanallah, 24 …

Leave a Reply

Your email address will not be published.