Home / National / “Kalau Ibu Ada Ibu Pukvl Tak?” Kata-Kata Raisudin Buat Netizen Sebak…

“Kalau Ibu Ada Ibu Pukvl Tak?” Kata-Kata Raisudin Buat Netizen Sebak…

Anak2 merupakan anugerah terindah buat setiap pasangan yang berkahwin. Dikurniakan dengan anak2 yang mendengar kata dan selalu menyejukkan hati ni impian setiap ibu bapa di luar sana.

Viral hari ni video yang dimuatnaik di laman Instagrams allahy4rhamah Siti Sarah Raisuddin yang kini diuruskan oleh suaminya Shuib. Video tentang telatah anak2 mereka yang suka berdrama apabila berg4duh sesama mereka.

Apabila selesai berg4duh, mereka bertiga harus menghad4p atuk untuk sesi muhasabah diri. Setiap seorang akan diadili, kerana berg4duh sesama sendiri.

Atuk pulak dengan muka s3rius menyakat cucu2. Selamba je atuk men4sihati cucu2nya. Itu barulah atuk s3jati. Hihihi.

Video:

“Ramai yang tunggu perkembangan anak-anak, dekat sini kami akan kongsikan suka, duka, gelak, tawa mereka.. macam-macam ragam sementara nak besar. Ini semua hanya teguran seorang atok untuk cucu-cucunya, melentur buluh biarlah dari rebungnya. Terima kasih tak terhingga kepada semua yang sentiasa mendoakan mereka, semoga doa-doa yang baik itu berbalik kepada kamu semua”

Sebagai info, mereka bertiga adalah anak kepada Penyanyi terkenal SIti Sarah Raisuddin yang telah men1nggal dunia pada 9 Ogos 2021.. Allahy4rham mengh3mbuskan n4fas terakhir pada jam 5.13 pagi di h0spital Canselor Tuanku Muhriz (HCTM) Universiti Kebangsaan Malaysia.

Walaupun telah kehil4ngan ibu mereka, atuk dan ayah mereka iaitu Shuib tidak pernah j3mu mengingatkan mereka tentang allahy4rham Ibu mereka dan menasihati mereka yang ibu mereka tidak pernah mengajar anaknya berg4duh sesama mereka bahkan arw4h ibu mereka akan bahagia jika anak2nya berbaik dan menjaga adik beradik yang lain.

Komen Netizen:

sumber:Sinar Viral Network via Dedah.site

sumber video: saluran youtube Mk Media Channel

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

24 orang anaknya pelajar sekolah pondok dan terlibat dengan pertandingan Hafazan al-Quran

Perkongsian kisah kejayaan ibubapa berjaya mendidik 24 orang anaknya dengan didikan agama Islam. Subhaanallah, 24 …

Leave a Reply

Your email address will not be published.