Home / National / Sempat Peluk Cium Emak…”Memang betul anak saya pulang ke rumah hari ini, tetapi dia pulang sebagai j3nazah,”

Sempat Peluk Cium Emak…”Memang betul anak saya pulang ke rumah hari ini, tetapi dia pulang sebagai j3nazah,”

SABAK BERNAM – Seorang pemandu lori yang m4ut dalam kemalangan membawa muatan baja ter.babas ke dalam g4ung di Kilometer 43.5 Lebuhraya Kuala Lumpur-Karak pada Khamis sempat memeluk dan mencium ibunya terlebih dahulu sebelum meminta izin ingin ke tempat kerja.

Ibunya, Siti Rubiah Mohd Khotib, 78, berkata, anaknya, Allahyarham Nazli Misnon, 56, ditemui kali terakhir pada petang Rabu.

“Waktu itu ar.wah ingin ke tempat kerja, tetapi apabila nampak saya di beranda, ar.wah terus keluar dari kereta dan menemui saya.

“Ar.wah beritahu dia hendak pergi kerja, tetapi tidak balik esok (Khamis), sebaliknya memaklumkan pulang ke rumah pada Jumaat,” katanya kepada Sinar Harian di sini pada Jumaat.

Siti Rubiah yang menetap di Kampung Sungai Air Tawar berkata, kata-kata arwah itu se.hingga kini masih ter.ngiang-ngiang di telinganya.

“Memang betul anak saya pulang ke rumah hari ini, tetapi dia pulang sebagai j3nazah,” katanya.

Jelas Siti Rubiah, dia hanya mengetahui Allah.yarham Nazli terlibat dalam k3malangan kira-kira jam 4 petang Khamis selepas dimaklumkan bapa kepada kelindan yang turut m4ut dalam tragedi sama.

“Bapa kepada ar.wah rakan anak saya datang ke rumah sambil me.nangis memberitahu anak dia dan anak saya terk.0rban dalam n4has.

Sumber : Sinar Harian

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.
Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di https://www.facebook.com/cantikyangabadi
https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Dia seolah dapat merasakan riw4yat hidupnya akan ber4khir tidak lama lagi

Ajal m4ut ditangan tuhan, namun terdapat sesetengah manusia yang dapat menjangkakan akan peng4khiran bagi dirinya …

Leave a Reply

Your email address will not be published.