Home / National / (Video Viral) Terbuang Secara Tidak Sengaja, Wanita Nekad Selongkar Lori Sampah, Terkejut Tengok Apa Dalamnya…

(Video Viral) Terbuang Secara Tidak Sengaja, Wanita Nekad Selongkar Lori Sampah, Terkejut Tengok Apa Dalamnya…

Semalam, tuIar sebuah video di media sosial memaparkan seorang wanita mencari barangan kemas miliknya di Depoh Environment Idaman (E-Idaman).

Difahamkan, barangan kemas yang disimpan dalam sebuah kotak itu dibu.ang secara tidak sengaja oleh keluarga itu kelmarin. Menyedari hal itu, wanita itu dan keluarganya dikatakan mencari hingga ke tapak pelupusan sampah di Kulim sebelum mendapat maklumat sampah-sampah masih berada di Depoh E-Idaman.

Lalu, wanita tersebut pun berkunjung ke Depoh E-Idaman dan atas budi bicara pekerja syarikat berkenaan, mereka bersetuju membantu mencari barangan kemas itu yang mengambil masa kira-kira setengah jam.

Maka, pekerja syarikat konsesi pembersihan, Environment Idaman (E-Idaman) menurunkan s4mpah daripada sebuah lori syarikat itu sebelum menyeIongkarnya bagi mengesan beg berisi barangan kemas itu.

Selepas beberapa ketika, wanita itu berjaya menemui semula barangan berharga itu dalam timbunan plastik yang dikeluarkan daripada lori terbabit. Jelas terpapar wajah gembira wanita itu sebaik menemui barangan berkenaan sambil berulang kali berterima kasih kepada petugas pembersihan yang membantunya.

Wanita terbabit juga menzahirkan rasa syukur dan mahu membalas bantuan yang diberikan oleh para pekerja tersebut kerana sudi membantunya mencari barangan kemas miliknya yang mencecah puluhan ribu ringgit.

Sumber & video: dipetik dari The V0cket Via My TV Viral

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

 

About admin

Check Also

24 orang anaknya pelajar sekolah pondok dan terlibat dengan pertandingan Hafazan al-Quran

Perkongsian kisah kejayaan ibubapa berjaya mendidik 24 orang anaknya dengan didikan agama Islam. Subhaanallah, 24 …

Leave a Reply

Your email address will not be published.