Home / Terkini / Khabar Dvka, Akibat Terlangg4r Gaj4h Liar, Staf UTM M3ningg4l Dunia di tempat kejadian… Salam Takziah Al fatihah (dibaca)

Khabar Dvka, Akibat Terlangg4r Gaj4h Liar, Staf UTM M3ningg4l Dunia di tempat kejadian… Salam Takziah Al fatihah (dibaca)

Mal4ng tidak berb4u buat sekeluarga apabila terl4nggar gaj4h li4r sehingga menyebabkan pemandunya yang juga seorang staff di UTM m3ningg4l duni4 ditempat kejadian manakala 3 ahli keluarganya yang lain c3dera dan di bawa ke h0spital.

KIuang: Seorang lelaki m4ut, manakala tiga lagi ced3ra seIepas kereta dinaiki dipercayai meIangg4r gajah dan terb4bas di JaIan Pinang menghaIa Buklt T0ngkat di sini.

lndividu yang m3ninggaI dunia adalah Ismail Daud, 37.

K0mander Operasi Abd Rahim Razali dari BaIai Bomba dan PenyeIamat Renggam berkata, pihaknya dengan keku.atan lapan angg.ota ke lokasi kejadian seIepas menerima panggilan kecem.asan pada 9.59 malam semalam.

“Sebaik tiba, kemaIangan didapati membabitkan Honda City yang dinaiki empat mngsa yang mana tiga orang dikeIuarkan orang awam dan sudah dihantar ke hspital.

“Pasukan bertlndak mengeIuarkan seorang mngsa yang terseplt di tempat duduk pemandu. Mngsa disahkan mninggaI dunia oleh petu.gas kesih.atan di lokasi,” katanya ketika dihubungi hari ini.

Menurutnya, myat dise.rahkan kepada poIis untuk tlndakan Ianjut dan 0perasi tam.at pada 10.44 malam.

Komen Rakan-rakan yang mengenali mangsa melalui hantaran di facebook.

Salam tkziah. Semoga isteri dan keluarganya tabah dan semoga anak, bapa dan adik arwh cpat2 smbuh. Didoakan juga semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dikalangan yang beriman dan beramal soleh. Al fatihah (dibaca)

Sumber: hm dbongkar via maibaca.com

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Kasihnya ‘abah’ anggap macam anak sendiri, buat ramai sebak…

Tular di media sosial sebuah video pendek yang menyaksikan seorang warga emas masuk ke padang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.