Home / Terkini / Mal4ng Tidak Berbau Kanak-kanak k0ma dip4tuk ul4r tedvng s3nduk… Shafakallah

Mal4ng Tidak Berbau Kanak-kanak k0ma dip4tuk ul4r tedvng s3nduk… Shafakallah

Mal4ng tidak berb4u buat adik ini apabila dip4tuk seek0r ul4r tedvng sehingga menyebabkab beliau k0ma. Sama-sama kita doakan agar anak ini lekas sembuh dan sedar dari k0ma. Peringatan juga buat semua agar sentiasa berhati-hati serta mengambil langkah pencegahan bersesuaian bagi mengelakkan haiwan berbis4 ini masuk ke dalam rumah secara tidak sedar dam membah4yakan ahli keluarga.

Apatah lagi di musim tengkujuh ini yang mana haiw4n berbis4 akan cuba mencari tempat yang lebih kering dan akan memilih rumah-rumah kita sebagai tempat perlindungan. Sama-samalah kita berhati-hati dan elakkan rumah kita menarik perhatian haiwan tersebut sebagai tempat untuk berteduh.


ADAM Khairi Naufal Abdul Wahab yang dip4tuk ul4r tedvng sendvk masih menerima raw4tan di PICU, H0spital Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Kedah, hari ini.

PENDANG: Seorang kanak-kanak berusia lima tahun k0ma selepas kaki kanannya dip4tuk seek0r ul4r tedvng sendvk ketika berada di dapur rumah neneknya di Paya Kerchut, di sini semalam.

Kanak-kanak itu, Adam Khairi Naufal Abdul Wahab, 5, tidak sedarkan selepas dip4tuk oleh ul4r berb!sa itu pada pukul 2.30 petang.

Ibu mangs4, Nur Farhana Abu Bakar berkata, dia pada awalnya menyangka Adam Khairi Naufal menj3rit kerana terl4nggar sesuatu di dapur rumah tersebut.

Bagaimanapun, katanya, dia terk3jut apabila terdapat kesan g!git ul4r di kaki kanannya.

“Adam Khairi Naufal ke dapur untuk mengambil makanan sebelum dip4tuk ul4r tedvng sel4r tersebut,” katanya ketika dihubungi di sini hari ini.

Nur Farhana memberitahu, dia kemudian mengangkat Adam Khairi Naufal sebelum membawa anaknya itu ke sebuah klinik berdekatan di sini.

“Pada masa ini, Adam Khairi Naufal belum sed4rkan diri dan masih menggunakan alat bantuan pern4fasan,” ujarnya.

Didoakan anak ini diberikan kesembuhan segera dan tiada s4kit selepasnya. Juga didoakan semoga cepat sedar dari K0ma. Syafakallah.

Sumber: UTUSAN ONLINE

PERHATIAN: Pihak admin Newshub24 tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Kasihnya ‘abah’ anggap macam anak sendiri, buat ramai sebak…

Tular di media sosial sebuah video pendek yang menyaksikan seorang warga emas masuk ke padang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.