Home / Islamik / Pagar Rumah Dengan Ayat Ini Dengan Izin Allah SWT, Pencvri terus lena tidak sempat mengambil apa-apa…

Pagar Rumah Dengan Ayat Ini Dengan Izin Allah SWT, Pencvri terus lena tidak sempat mengambil apa-apa…

Perkongsian sebuah kisah yang dikatakan berlaku dalam masyarakat yang mana niatnya untuk mencvri setelah berjaya menceroboh masuk sebuah rumah yang ditinggalkan tidak berpenghuni pada tengah malam, namun beliau tiba-tiba tertidur di dalam rumah tersebut sehingga keesokan hari dan disedari oleh tuan rumah yang akhirnya berjaya menangkap dan menyerahkan kepada pihak berkuasa. Ikuti perkongsian lanjut apa yang tuan rumah tersebut amalkan…

Admin terpanggil untuk berkongsi satu kisah menarik yang berlaku pada tahun 2018 yang mana membuktikan kehebatan surah Yasin ayat ke 9 yang digunakan untuk pagar rumah dengan izin Allah SWT telah berjaya mengg4galkan niat seorang pemuda untuk mencvri di rumah berkenaan.

Kisah ini dikongsikan oleh saudara Raman melalui laman facebook anak Felda seperti berikut:

Asalam’mualaikum..semua sahabat..Ni perkara ni berlaku di kampong Rimba Brunei Darussalam di negara kita. 2018.Niat si Pencvri hendak mencvri di rumah orang..rupa rupa nya..Nyaman tidur nya pulang hingga tuan rumah nya terkejut..pencvri tanpa berbaju tidur dengan lena..hahaha!!!.


AYAT YANG DI GUNAKAN UNTUK KEJADIAN SEPERTI PENCvRI DI ATAS YANG TERTIDUR DENGAN LINA..

BACA 7 KALI SETIAP KALI MEMBACA TAPAKKAN TANGAN KEDINDING RUMAH.POKOK PANGKAL NYA YAKIN ITU MUSTAHAK…SEMOGA BERMANAFA’AT KITA SEMUA…ALHAMDULILLAH..

Kredit : Raman

Semoga perkongsian ini bermanfaat dan dapat diamalkan. Dengan izin Allah SWT, Insyallah sesuatu perkara yang jah4t dapat dielakkan. Sejauh mana kebenaran perkongsian cerita di atas hanya Allah SWT Yang Maha Mengetahui.

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, Like Dan Share Ya. Terima kasih!

Nusantara Morning Post menyajikan informasi sosial kemasyarakatan dan kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset dan pengumpulan data seperti foto dan video dari berbagai sumber yang dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yang ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Pengakhiran yang baik apabila beliau meningg4l dunia semasa sedang mengerjakan Solat As4r… Salam takziah Al Fatihah

Perkongsian sebuah kisah pengakhiran yang baik buat seorang wanita apabila dijemput oleh Yang Maha Pencipta …

Leave a Reply

Your email address will not be published.