Home / Terkini / Arwah p3rgi jua selepas hampir sebulan lebih tidak sed4rkan diri atau k0ma di H0spital Myongji Korea Selatan. Salam takziah, Alfatihah (dibaca)

Arwah p3rgi jua selepas hampir sebulan lebih tidak sed4rkan diri atau k0ma di H0spital Myongji Korea Selatan. Salam takziah, Alfatihah (dibaca)

Arwah p3rgi jua selepas hampir sebulan lebih tidak sed4rkan diri atau k0ma di H0spital Myongji Korea Selatan. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan diampunkan d0sa-d0sa.

KUALA LUMPUR – Rakyat Malaysia, Rozzana Mat Nanyan yang sebelum ini dilaporkan berada dalam keadaan k0ma di H0spital Myongji, Korea Selatan mengh3mbuskan naf4s terakhir sekitar pukul 9.46 pagi Rabu (waktu Malaysia).

Pem3rgian Allahyarham Rozzana yang berusia 35 tahun itu disahkan kakak tirinya, Nur Diana Abdul Rahim Lee, 46.

Nur Diana yang kini berada di sana berkongsi khabar duka itu di halaman Facebook peribadinya.

“Bismillah. Perjuangan Rozzana berakhir jam 10.46:35 (waktu Korea Selatan) 9.46:35 (waktu Malaysia) 24/11/2021,” kata Nur Diana.

Menurut Nur Diana, jen4zah Rozzana akan dikebvmikan di Korea Selatan tanpa menyebut lokasi peng3bvmian.

Allahyarham Rozzana sebelum ini dilaporkan tidak sed4rkan diri sejak 2 Oktober lalu selepas dimasukkan ke h0spital akibat kesuk4ran bern4fas

Pekerja di kilang pembuatan buku dan kalendar di Incheon itu ditid0rkan oleh pasukan perubatan bagi mengelak daripada dis3rang s4wan.

Susulan itu, Kedutaan Malaysia di Seoul berusaha menghulurkan bantuan kepada Rozanna selepas berita rayuan keluarga Allahyarham dilaporkan oleh akhbar Harian Metro pada 10 Oktober lalu.

Pernah dilaporkan melalui laman berita sebelum ini kakak arwah memohon bantuan agar adiknya dapat dibawa pulang ke Malaysia agar dapat dirawat di sini.

Sama-sama kita sedekahkan Al Fatihah buat arwah dan didoakan semoga roh arwah ditempatkan dikalangan orang-orang yang beriman dan beramal soleh.

Sumber: Sinar Harian

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Kasihnya ‘abah’ anggap macam anak sendiri, buat ramai sebak…

Tular di media sosial sebuah video pendek yang menyaksikan seorang warga emas masuk ke padang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.