Home / Terkini / Penyanyi R0y TerI4ntar Di H0spital Sejak 3 Minggu Lalu apabila terj4tuh ketika mengambil Wudhu… Syafakallah

Penyanyi R0y TerI4ntar Di H0spital Sejak 3 Minggu Lalu apabila terj4tuh ketika mengambil Wudhu… Syafakallah

Mal4ng tidak berbau buat Penyanyi yang terkenal dengan nyanyian lagu-lagu patriotik Roy apabila terj4tuh ketika ingin mengambil Wuduk. Berita dvka ini dikongsikan melalui laman facebook Syahril Kadir yang memohon orang ramai kiranya dapat membantu mengurangkan beb4n Roy.

Kuala Lumpur: Penyanyi Roy, 57, kini terl4ntar di h0spital sejak tiga minggu lalu akibat terj4tuh ketika hendak mengambil wuduk.

Roy, 57, atau nama sebenarnya Mohammad Rauzan Alwi mengesahkan perkara ini kepada wartawan Garasi TV, Syahril Kadir.

Menurut Syahril, penyanyi lagu Ratnaku itu sudah hampir tiga minggu berada di w4d kerana mengalami ret4k di antara sambungan tulang pingguI. Sambungan tulang b4hunya turut r3tak dan terkeh3l.

“Berkemungkinan besar Roy tldak mampu lagi mencari rezeki melalui ‘busk1ng’ untuk temp0h sekurang-kurangnya enam bulan,” katanya.

Januari lalu, Roy pernah dijngkiti C0vI9 tah4p empat dan dimasukkan ke H0spital Sungai Buloh. Selepas seminggu menjaIani r4watan, dia kembali sembuh dan kemudian meneruskan kerjaya rutinnya sebagai ‘buskers’ di sebuah pusat beli-belah di Setiawangsa, di sini.

Sama-sama kita doakan semoga abang Roy cepat sembuh dan kembali sihat seperti biasa. Syafakallah.

Sumber: hm, Syahril Kadir via Dbongkar.

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Persahabatan 5 rakan hingga hujung ny4wa, Bilik kuliah diselubungi suasana s4yu… Salam takziah buat ahli keluarga, Al Fatihah (dibaca)

Persahabatan hingga ke hujung h4yat, itulah kata-kata yang boleh diungkapkan dalam kejadian m4lang yang tak …

Leave a Reply

Your email address will not be published.