Home / Terkini / Kehadiran ul4r tedvng selar bersaiz bes4r melintas jalan mengg3mparkan penduduk Sungai Tekali, Hulu Langat

Kehadiran ul4r tedvng selar bersaiz bes4r melintas jalan mengg3mparkan penduduk Sungai Tekali, Hulu Langat

Video yang dikongsikan melalui laman berita Kosmo Online sungguh mengg3mparkan apabila melihat seekor ul4r tedvng bersaiz besar sedang melintas jalan. Jarang sekali dapat dilihat ul4r tedung dengan saiz tersebut.


PETALING JAYA – Kehadiran seekor ul4r tedung selar bersaiz besar sedang melintas jalan mengg3mparkan penduduk di kawasan Sungai Tekali, Hulu Langat dekat sini baru-baru ini.

Menerusi sebuah video berdurasi 30 saat itu memaparkan seekor ul4r tedvng cuba melintas jalan dan sempat menaikkan badannya ketika sebuah kereta sedang melalui kawasan tersebut.

Kejadian tersebut menyebabkan penduduk di kawasan sekitar bimbang akan kesel4matan mereka selain mengundang risiko kesel4matan terhadap pengguna yang melalui jalan itu.

Rakaman video yang dimuat naik @Wawa Fazrinny tersebut turut mendapat perhatian pengguna media sosial Facebook yang bimbang akan keselamatan pengguna jalan raya terutamanya penunggang motosikal dan basikal.

Salah seorang pengguna media sosial Facebook, @kamarul Roslan berkata, dia selalu melalui kawasan tersebut dan bersyukur tidak pernah berhadapan dengan ular berbis4 itu.

“Ser4mnya, saya selalu juga lalu kawasan ini, bila tak sedap hati, saya tidak akan melalui kawasan tersebut. Harap ul4r itu terus ke hutan berhampiran,” jelasnya.


Sementara @Hardinalizha berkata, dia baru sahaja menjumpai ul4r tedvng selar pada bulan lalu di hadapan rumahnya.

“Bulan lepas jumpa kat Batu 16 dan ul4r itu sebesar ular di dalam video ini. Ser4m dan t4kut akan keselamatan orang lain,” ujarnya. Video boleh ditonton melalui link di bawah.

https://www.facebook.com/kosmo.online/videos/598310721461582/

Sumber: K! ONLINE

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Kasihnya ‘abah’ anggap macam anak sendiri, buat ramai sebak…

Tular di media sosial sebuah video pendek yang menyaksikan seorang warga emas masuk ke padang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.