Home / Exclusive / [VlDEO] Suami Suap lsteri Makan dan layan dengan lembut Raih Pujian netizen…

[VlDEO] Suami Suap lsteri Makan dan layan dengan lembut Raih Pujian netizen…

Bertuah seorang suami apabila mempunyai seorang isteri yang sentiasa setia bersama dalam susah dan payah, begitu juga bertuahnya seorang isteri apabila mempunyai seorang suami yang sentiasa menyayangi isterinya walau dalam apa jua keadaan isterinya itu sepertimana yang dikongsikan melalui video pendek di bawah ini.

Setiap pasangan suami isteri mempunyai cara tersendiri untuk menunjukan kasih sayang. Ada sebahagian daripada mereka suka diucapkan dengan kata-kata dan ada juga yang cukup dengan tindakan.

Tidak kisahlah bagaimanapun caranya, jika apa yang dilakukan tulus dari hati, orang yang melihat juga akan turut rasa bahagia dan terharu sama.

Suap isteri penuh kasih sayang

Hal ini samalah seperti perk0ngsian seorang pengguna TikT0k dikenali sebagai @YanaAr004 apabila memuat naik satu video menunjukan seorang lelaki pertengahan umur yang menyuap seorang wanita berkerusi roda dipercayai isterinya makan di sebuah kedai makan.
Video Player

 

Sendiri tak makan lagi

Dapat dilihat juga yang dia lebih tekun menguruskan isterinya makan sehingga selesai sedangkan dia sendiri belum menjamah makanan yang dipesan.
Video Player

Memang selalu nampak abang ni layan isteri dia lembut

Menjengah ke ruangan k0men, ada pengguna TikT0k yang mengenali lelaki tersebut dan mengakui yang dia sangat lembut dalam menjaga isterinya.

Contoh lelaki yang baik

Sehubungan dengan perk0ngsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggaIkan k0men dengan memuji tindakan mulia seorang suami yang sangat menghargai isteri walau dalam apa keadaan sekalipun.

Mereka juga mendoakan agar pasangan berkenaan terus diberikan kesihatan yang baik serta masing-masing bahagia hingga ke syurga kelak.

Sumber: TikT0k @yanaAr004, OMM via imediaviral.com

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, Like Dan Share Ya. Terima kasih!

Nusantara Morning Post menyajikan informasi sosial kemasyarakatan dan kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset dan pengumpulan data seperti foto dan video dari berbagai sumber yang dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yang ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Permohonan pinjaman pernah ditolak namun, perniagaannya kini merentasi luar negara…

Setiap kejayaan yang dicapai sudah semestinya mempunyai sejarahnya yang tersendiri sama ada pahit atau pun …

Leave a Reply

Your email address will not be published.