Home / Exclusive / Kisah mist3ri w4nita ter4kam g4mbar sej4m seb3lum kej4dian kem4langan melibatkan diri sendiri… ser4mnya

Kisah mist3ri w4nita ter4kam g4mbar sej4m seb3lum kej4dian kem4langan melibatkan diri sendiri… ser4mnya

Kisah misteri yang belum terjawab yang pernah dikongsikan oleh seorang wanita apabila gambar dirinya yang terlibat dalam kem4langan terakam sejam sebelum kejadian sebenar berlaku. Mungkin juga berlaku atas faktor-faktor teknikal yang tidak dapat dikenal pasti.

Kadangkala ada antara kita pernah mengalami kejadian mist3ri dalam kehidupan mereka. Tetapi, kisah yang dialami oleh wanita ini memang pelik.

Seorang wanita telah mengalami kem4langan dan mendakwa ‘dirinya’ ter4kam gambarnya sendiri satu jam lebih awal sebelum beliau mengalami kem4langan sebenar.

Menurut Sinar Harian, mangsa berasa terkejut apabila melihat dirinya pada gambar tersebut.

Faizah Mohd Noh mendedahkan kemalangan itu berlaku pada 11 Oktober jam 7.30 pagi ketika dia memandu Perodua Axia bersendirian.

Perodua Axia kemalangan

Pada awalnya saya memang terkejut dan naik seram dibuatnya selepas mendapat tahu mengenai perkara itu. Saya memang ada rakam gambar selepas kemalangan itu sebagai bukti sebelum membuat laporan polis tetapi hanya dua gambar.
Advertisement

Pada hari itu, wanita ini dalam perjalanan ke tempat kerja. Beliau keluar dari rumah menuju ke tempat kerja pada jam 7.00 pagi.

Gambar diambil sejam awal

“Saya cuba ingat, kalau ada bagi sesiapa untuk ambil gambar tu. Tapi, saya puas cuba ingat kalau ada bagi sesiapa phone tu untuk ambik gambar, memang tak ingat langsung. Kalau betul saya ada bagi telefon kat orang, kenapa jam di telefon tu tak sama?”
Saya tak pernah ubah setting jam di telefon. Malah, sehari selepas kejadian, saya cuba snap foto untuk melihat jika jam ada masalah. Rupanya, tak ada masalah pun. Sama juga sehari sebelum kejadian. Memang masanya (jam) tepat saja.
Katanya, beliau ada mengambil gambar kereta yang mengalami kemalangan. Tapi, bila saya perhatikan balik di dalam galeri, ada beberapa keping gambar yang bukan diambil olehnya.

Ketika saya belek gambar tersebut, saya lihat ada pulak gambar saya sendiri dalam tu. Saya pelik, macam mana boleh ada saya dalam gambar? Maksudnya memang ada orang yang ambil gambar saya. Tapi siapa? Kejadian ini memang misteri. Waktu itu, saya sendiri hubungi 999, hubungi kawan-kawan, telefon memang ada di tangan saya.


gambar semasa kemalangan

Menurutnya lagi, gambar tersebut memang terletak di dalam galeri kamera. Bukannya dari WhatsApp image.

Jika dilihat secara teliti, waktu pada foto tersebut menunjukkan jam 6.26 pagi,sedangkan kemalangan tersebut berlaku pada jam 7.30 pagi.

Admin lihat kisah wanita ini dah macam cerita Final Destination.

Sumber: Sinar Harian VIA beautifulnara.com

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, Like Dan Share Ya. Terima kasih!

Nusantara Morning Post menyajikan informasi sosial kemasyarakatan dan kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset dan pengumpulan data seperti foto dan video dari berbagai sumber yang dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yang ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Permohonan pinjaman pernah ditolak namun, perniagaannya kini merentasi luar negara…

Setiap kejayaan yang dicapai sudah semestinya mempunyai sejarahnya yang tersendiri sama ada pahit atau pun …

Leave a Reply

Your email address will not be published.