Home / World / Perkongsian Lima kis4h kem4tian p3lik tapi benar

Perkongsian Lima kis4h kem4tian p3lik tapi benar

Ini perkongsian 5 kisah kem4tian paling p3lik tapi benar yang berlaku mungkin secara kebetulan atau sebaliknya.

Antara kisah yang pelik ialah bagaimana penggemar makanan organik meningg4l duni4. – Gambar Hiasan
Dalam banyak ajaran ag4ma dan keperc4yaan, kem4tian adalah sesuatu yang tidak boleh diramal. Bila, di mana dan bagaimana; tiada siapa yang tahu.
Lima kisah kem4tian di bawah mungkin antara yang paling pelik (dan mungkin juga ironik) yang pernah berlaku di seluruh dunia.

M4TI DI MAJLIS PENG3BUMIAN SENDIRI


Seorang wanita Rusia, F4gilyu Mukhametzy4nov disahkan meningg4l duni4 kerana keg4galan j4ntung. Namun, dia ‘bangun’ ketika majlis peng3bumiannya sedang berjalan. Dia hidup untuk tempoh 10 minit sebelum mengh3mbuskan n4fas terakhir. Kali ini, untuk selama-lamanya.

M4TI KERANA CUBA BUKTIKAN CERMIN TAK BOLEH PECAH

Gary Hoy seorang peguam yang sangat berjaya namun punya kegemaran ‘mengenakan’ pekerja baru. Ketika mengiringi sekumpulan pelatih guaman, Gary bergurau dengan memberitahu satu tingkap di pejabat mereka tidak boleh dipecahkan. Untuk membuktikannya, Gary bertindak mengh3ntam dirinya sendiri ke arah cermin tingkap tersebut. Cermin tersebut pecah dan Gary ‘terhumb4n’ ke luar tingkap dan meningg4l duni4.

PENGGEMAR MAKANAN ORGANIK M4TI SAKIT JANTUNG

J.I Rodale seorang yang sangat obses dengan produk organik; dari makanan sehinggalah barangan keperluan harian. Malah, dia juga tak percayakan perubatan moden dan tradisional sebaliknya punya alternatif sendiri dengan menggunakan barangan organik. J.I mengakui dia melakukan semua itu kerana mahu hidup sehingga usia 100 tahun. Namun dia meninggal duni4 pada usia 72 tahun kerana ser4ngan j4ntung.

JURUTERBANG PELATIH M4TI DALAM FLIGHT SIMULATOR

Tiga juruterbang pelatih m4ut ketika sesi latihan dalam flight simulator, apabila sebuah pesawat Beechcraft King Air 200, terhemp4s di atas bangunan Kesel4matan Penerbangan Kansas, yang menempatkan simulator tersebut.

M4TI TERKENA K3JUTAN EL3KTRIK DALAM PENJARA

Lawrence Baker didakwa kerana membun0h, namun dia tersel4mat daripada hukuman m4ti. Sebaliknya dia dip3njara seumur hidup. Satu hari, dia menggunakan tandas dan membawa fon kepala kerana sedang mendengar lagu. Aliran elektrik dari fon berkenaan dikatakan mengalir dan menyebabkan litar pintas pada tandas jenis duduk itu, dan Lawrence m4ti akibat terkena kejut4n el3ktrik.

Sumber: Astro awani

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, Like Dan Share Ya. Terima kasih!

Nusantara Morning Post menyajikan informasi sosial kemasyarakatan dan kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset dan pengumpulan data seperti foto dan video dari berbagai sumber yang dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yang ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Dikenali dengan Putera Tidur atau ‘sleeping beauty’ apabila k0ma sejak 17 tahun yang lalu dan belum sedar sehingga kini

Perkongsian kisah yang jarang berlaku iaitu seorang Putera Arab Saudi masih koma sejak 17 tahun …

Leave a Reply

Your email address will not be published.