Home / Terkini / Khabar Duk4 buat Dr. MAZA atas pem3rgian ayah tercinta. Salam Takziah dan Al Fatihah (dibaca)

Khabar Duk4 buat Dr. MAZA atas pem3rgian ayah tercinta. Salam Takziah dan Al Fatihah (dibaca)

Pem3rgian seorang yang tercinta adalah merupakan satu kehilangan yang amat terkesan di dalam hidup setiap insan apatah lagi melibatkan ibubapa yang merupakan sumber keberkatan dalam kehidupan. Pada hari ini kita di kongsikan berita duk4 pem3rgian ayah Dr. MAZA sepertimana yang dikongsikan melalui laman facebook siakap keli yang dipetik melalui laman instagram Dr. MAZA sendiri.

Ayah kepada pendakwah terkenal yang juga Mufti Negeri Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin meningg4l duni4 hari ini.

Menerusi perkongsian daripada ‘Insta-Story’ miliknya, beliau memaklum berita s3dih tersebut dan memohon orang ramai untuk mendoakan keampunan untuk Allahyarham ayahandanya.


Berita s3dih berkenaan turut dikongsikan oleh beberapa laman facebook sebentar tadi.

Tiga hari lepas, beliau ada memuat naik satu perkongsian di Instagram berkenaan keadaan kesihatan ayahnya.

Dalam perkongsian tersebut, beliau memaklumkan keadaan ayahnya yang ketika itu berada dalam keadaan krit1kal.

Beliau juga tidak ketinggalan untuk meminta semua sahabat-sahabatnya mendoakan kebaikan untuk ayah beliau di bulan Ramadan yang mulia ini.

Takziah diucapkan kepada keluarga Dr MAZA sekeluarga. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan orang-orang yang beriman.

Sumber: Siakap keli

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, Like Dan Share Ya. Terima kasih!

Nusantara Morning Post menyajikan informasi sosial kemasyarakatan dan kebangsaan terkini. Video disini hanyalah sebagai referensi berbagai riset dan pengumpulan data seperti foto dan video dari berbagai sumber yang dikemaskini dalam bentuk entertainment. Kebenaran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yang ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (meninggal dunia), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

PERHATIAN: Pihak admin Nusantara Morning Post tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis di sini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah baca, jangan lupa like, komen dan share Ya.

Jangan lupa untuk follow kami di newshubs24.com dan laman page kami untuk perkongsian lebih banyak berita terkini dan ilmu bermanfaat di;

https://www.facebook.com/cantikyangabadi

https://www.facebook.com/congcordei/

About admin

Check Also

Kasihnya ‘abah’ anggap macam anak sendiri, buat ramai sebak…

Tular di media sosial sebuah video pendek yang menyaksikan seorang warga emas masuk ke padang …

Leave a Reply

Your email address will not be published.